play_arrow

keyboard_arrow_right

skip_previous play_arrow skip_next
00:00 00:00
chevron_left
volume_up
chevron_left
  • cover play_arrow

    Radio Piekary Radio Piekary

  • cover play_arrow

    Ruda Śląska: Zaprosił kobietę do mieszkania, a następnie zgwałcił. Grozi mu kilkanaście lat więzienia Wojciech Czaputa

Wiadomości

Inspektorat ZUS w Katowicach bez obsługi „przy okienku”

today2 kwietnia 2021

Background

W związku z sytuacją epidemiczną, do odwołania, niedostępna jest bezpośrednia obsługa klientów w inspektoracie ZUS w Katowicach. Wnioski oraz dokumenty można składać do specjalnej skrzynki na dokumenty – bez osobistego kontaktu z pracownikiem inspektoratu.

Najbliższe placówki ZUS, w których możliwa jest bezpośrednia obsługa klientów, to: Oddział ZUS w Chorzowie, Biuro Terenowe ZUS w Mysłowicach i w Rudzie Śląskiej.

– Zachęcamy do załatwiania swoich sprawa pośrednictwem e-wizyty, bez wychodzenia z domu. Taką wideorozmowę z pracownikiem ZUS można umówić praktycznie z dnia na dzień, są wolne terminy. (…) można porozmawiać online w swojej sprawie z ekspertem ZUS z wybranej placówki. Ponadto cały czas jesteśmy dostępni przez internet za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS oraz w kontakcie telefonicznym, mówi Beata Kopczyńska, regionalny rzecznik ZUS woj.śląskiego.

Do dyspozycji klientów jest ogólnopolska infolinia pod numerem telefonu 22 560 16 00 dostępna w dni robocze (pn.–pt.) w godzinach 7:00–18:00. Pod numerem tel. 22 11 22 111 można otrzymać informacje w zakresie obsługi spraw związanych z Polskim Bonem Turystycznym.

źródło/foto: ZUS

Autor: Adam Grabałowski


0%
Skip to content