play_arrow

keyboard_arrow_right

skip_previous play_arrow skip_next
00:00 00:00
chevron_left
volume_up
chevron_left
  • cover play_arrow

    Radio Piekary Radio Piekary

  • cover play_arrow

    Nowy Ład. Problemy z realizacją inwestycji Andrzej Zazgórnik

Śląsk

Komunikacja z dostawcą stałej obsługi informatycznej dla firm

today2 sierpnia 2022

Background

Współcześnie działalność każdego przedsiębiorstwa jest ściśle uzależniona od sprawnie działającej infrastruktury informatycznej oraz zainstalowanych w niej systemów informatycznych.

 Osoby zarządzające firmami doskonale zdają sobie sprawę, że jakiekolwiek przerwy w działaniu systemów informatycznych, skutki awarii, nie mówiąc już o skutkach utraty danych, stwarzają istotne ryzyko dla działalności firmy. Daleko idące konsekwencje mogą przyczyniać się nawet do strat finansowych związanych z przestojami. Aby zapobiegać tego typu sytuacjom, przedsiębiorcy decydują się na nawiązanie współpracy z dostawcami usług stałej i kompleksowej obsługi informatycznej dla biznesu. Istotnym elementem jest tutaj sprawna komunikacja między zleceniodawcą a zleceniobiorcą. Dotyczy ona wymiany informacji, które są związane z wszystkimi aspektami współpracy – przede wszystkim zmianą ilości zakontraktowanych usług, realizacją zgłoszeń serwisowych,  zgłaszanych problemów przez użytkowników, czy też dostępem do informacji odnośnie realizacji i efektów rozwiązania zgłoszeń serwisowych.

Komunikacja w usługach informatycznych

Sprawdzony system komunikacji w realizacji usług obsługi informatycznej firm,obejmujezarówno komunikację werbalną – rozmowy telefoniczne oraz komunikację niewerbalną prowadzoną przez różnego rodzaju systemy elektroniczny, takie jak poczta elektroniczna,komunikatory,czy zaawansowane systemy zgłoszeń serwisowych.Z punktu widzenia odbiorcy usług informatycznych,ważny jest wgląd do całości historii komunikacji między pracownikami dostawcy i odbiorcy. Dostęp ten jest szczególnie istotny, by samodzielnie sprawdzić historię zgłoszeń serwisowychczyli co, kto, kiedy i komu zgłaszał. Historię przebiegu realizacji danego zgłoszenia,pełną wymianę informacji między stronami,jak również informacje na temat zakończenia danego zgłoszenia.W praktyce okazuje sięże optymalnym modelem współpracy i komunikacji między odbiorcą i dostawcą jest połączenie dobrze wdrożonego i zarządzanego systemuticketowego do obsługi zgłoszeń serwisowychrealizowanego pod opieką dedykowanego opiekuna klienta.Rozwiązanie takie daje z jednej strony możliwości omówienia istotnych kwestii z pracownikiemzleceniobiorcy, a z drugiej strony daje możliwość całodobowego i samodzielnego dostępu do informacji związanych z przebiegiem i efektamiwykonanych zgłoszeń.

Sprawdzony dostawca usług IT dla firm

Centrum Systemów Komputerowych posiada 30-letnie doświadczenie w realizacji usług Kompleksowej Obsługi Informatycznej dla firm. Dzięki zdobytym doświadczeniom, między innymi dotyczącymi sprawnej komunikacji z Klientami, nasza firma wypracowała optymalne  i innowacyjne narzędzie do wymiany informacji między zleceniodawcą a zleceniobiorcą. Świadczy o tym zadowolenie naszych Klientów. Posiadany przez nas system obsługi zgłoszeń, umożliwia wskazanym osobom po stronie zleceniodawcy, całodobowy dostęp do systemu przez stronę internetową, w ramach którego mogą w dowolnej chwili zapoznać się ze stanem realizacji każdego zgłoszenia – tych czekających na decyzję zleceniodawcy co do dalszego przetwarzania i tych, które zostały zamknięte lub są w toku realizacji.  

Skontaktuj się z nami, aby poznać korzyści, jakie może przynieść Twojej firmie nawiązanie współpracy z doświadczoną i kompetentną firmą świadczącą usługi informatyczne na Śląsku! 

Materiał we współpracy z partnerem

Autor: Andrzej Zazgórnik


0%
Skip to content