play_arrow

keyboard_arrow_right

skip_previous play_arrow skip_next
00:00 00:00
chevron_left
volume_up
chevron_left
  • cover play_arrow

    Radio Piekary Radio Piekary

Wiadomości

Przekonaj się, jak wiele w 2021 roku znaczy skuteczne pozycjonowanie stron internetowych w Google

today17 czerwca 2021

Background

Wyszukiwarka giganta z Moutain View nieustannie się rozwija i co jakiś czas napotykamy informacje o nowo wprowadzanych algorytmach, które mają w jeszcze lepszy sposób oceniać zawartość poszczególnych serwisów i podstron. Oczywiście każde ogłoszenie ze strony Google spotyka się z reakcją agencji oferujących skuteczne pozycjonowanie stron https://afterweb.pl/pozycjonowanie-stron/ . Poniżej z pomocą fachowców dokonamy przeglądu najważniejszych aspektów batalii o najwyższe miejsca w wynikach wyszukiwania.

Przygotowuj regularnie jakościowy content i wyprzedź mniej przebojową konkurencję

W ostatnich dwunastu miesiącach przekonaliśmy się (niekiedy boleśnie), że Google potrafi w dokładny sposób ocenić prezentowane przez nas treści. Algorytm o nazwie EAT zaczął całościowo oceniać zgromadzone na stronie treści pod kątem ekspertyzy, autorytetu i wiarygodności, a BERT zajął się rozróżnianiem tekstów powstałych w autentyczny sposób od tych stanowiących rusztowania dla fraz kluczowych. Bez powrotu odeszły zatem lata, kiedy to mogliśmy za pomocą słabych jakościowo treści awansować w rankingu stron prowadzonym przez wyszukiwarki. Dziś musimy przede wszystkim zdać sobie sprawę, że nie wystarczy już pisać ciekawie i oryginalnie – należy też odpowiadać na realne problemy grupy docelowej oraz celować w jej zaangażowanie.

Chodzi o to, by czytelnik zdecydował się na zostawienie reakcji lub też podzielił się linkiem do treści z innymi użytkownikami. Teksty, zarówno te tworzone na potrzeby wewnętrzne oraz te publikowane poza naszą stroną (content marketing zewnętrzny), są niezawodnym pomostem między marką a jej odbiorcami. Z tego tytułu powinniśmy do ich tworzenia zatrudnić najlepszych copywriterów specjalizujących się w kreowaniu zajmującego contentu – pomogą nam w tym sprawdzone agencje SEO, które od lat opierają swoją skuteczność na wysokiej jakości treści i na stałe współpracują z całymi zespołami fachowców od tekstowej strony sieci.”

źródło: https://afterweb.pl/pozycjonowanie-stron/

Pamiętaj o użytkownikach urządzeń przenośnych – bądź mobile friendly

W ostatnim roku do 50% wzrósł odsetek osób korzystających z Google za pomocą elektroniki mobilnej. Smartfony i tablety to bezspornie przyszłość internetu, dlatego też wyszukiwarka za priorytet uznaje dziś dostosowanie swojej oferty do ich działania. Nie chodzi już jednak tylko o popularny responsive web design, dzięki któremu szablon WWW dostosowuje się do ekranów o różnych rozdzielczościach, ale także o wiele pokrewnych spraw związanych z użytkowaniem nowoczesnych komórek. Mówimy oczywiście o przyspieszaniu ładowania się strony, dostosowaniu jej treści do wyszukiwań głosowych a także, last but not least, o zatroszczeniu się o odpowiednie wrażenia użytkownika (UX). Całość projektu powinna być bowiem funkcjonalna a nawigacja intuicyjna. O ile jednak przygotowaniem contentu możemy zająć się samodzielnie, o tyle w tym wypadku jesteśmy zwyczajnie zdani na ekipę fachowców, właśnie dlatego najlepiej wybierać sprawdzone i opatrzone certyfikatami agencje marketingu online.

Materiał Partnera

Autor: Redakcja Radia Piekary


0%
Skip to content