play_arrow

keyboard_arrow_right

skip_previous play_arrow skip_next
00:00 00:00
chevron_left
volume_up
chevron_left
  • cover play_arrow

    Radio Piekary Radio Piekary

Rozmowa Dnia

[Rozmowa Dnia] Torba z tęczą – marketing promujący tolerancję, czy światopoglądowa nauczka?

today11 czerwca 2021

Background

O granicach pomiędzy marketingiem a światopoglądowymi pouczeniami rozmawiał Marcin Zasada z gościem piątkowej Rozmowy Dnia Dobromirem Sośnierzem.

Tęcza na torbach zakupowych – marketing promujący tolerancję, czy światopoglądowa nauczka dla nieprzekonanych? Zdaniem gościa Rozmowy Dnia Dobromira Sośnierza, takie formy marketingowe – delikatnie mówiąc – budzą wiele wątpliwości. – To jest promocja dewiacji, której ja sobie nie życzę – mówił poseł Konfederacji. Dla Sośnierza jasnym jest, że tęczowe torby to promocja ideologii LGBT. Poseł nie wierzy, że klienci meblowej sieci mogą mieć w tej kwestii jakiekolwiek wątpliwości: – Ludzie lubią robić z siebie debili w takich momentach – mówi o osobach, które wykluczają związek symbolu na torbie z ideologią.

Na dodatek poseł podkreśla, że takie kampanie zawsze są jednostronne, a osoby o odmiennych poglądach są dużo bardziej piętnowane. – Łódzki drukarz, który odmówił pracy jest zaszczuty – zauważa polityk Konfederacji. Poseł Sośnierz odniósł się także do kwestii usunięcia jego konta w mediach społecznościowych, za wpis – jak mówi – rzekomo promujący nienawiść. We wpisie Sośnierz porównał osoby homoseksualne z użytkownikami alkoholu i krótkowidzami. – To jest fragment tej samej wojny kulturowej – mówi o zawieszeniu swojego konta.

 

Autor: Mateusz Terech


0%
Skip to content