play_arrow

keyboard_arrow_right

skip_previous play_arrow skip_next
00:00 00:00
chevron_left
volume_up
chevron_left
  • cover play_arrow

    Radio Piekary Radio Piekary

Polska

Rzecznik Praw Konsumenta przypomina pasażerom linii lotniczych o możliwości składania skarg

today25 stycznia 2020

Background

Rzecznik Praw Konsumenta przypomina pasażerom linii lotniczych o możliwości składania skarg.Przykładem sytuacji, w której możesz złożyć skargę jest między innymi opóźniony lot.

Rzecznik Konsumentów w Bytomiu przypomina, że od dwóch lat obowiązuje ustawa o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich. Dzięki niej konsument, jeśli jest niezadowolony ze sposobu rozpatrzenia przez przedsiębiorcę reklamacji, może rozwiązać spór polubownie.
Od kwietnia 2019 roku podmiotem uprawnionym do polubownego rozwiązywania sporów jest Rzecznik Praw Pasażerów przy Urzędzie Lotnictwa Cywilnego. Instrukcje składania wniosku i formularze są dostępne na: http://www.pasazerlotniczy.gov.pl/.
Do Rzecznika Praw Pasażera od 1 kwietnia 2019r. wpłynęło ok. 4600 wniosków. Wnioski są rozpatrywane zgodnie z kolejnością wpływu.
Szczegółowe informacje w zakładce https://pasazerlotniczy.ulc.gov.pl/zloz-wniosek.

Autor: Katarzyna Taras


0%
Skip to content