play_arrow

keyboard_arrow_right

skip_previous play_arrow skip_next
00:00 00:00
chevron_left
volume_up
chevron_left
  • cover play_arrow

    Radio Piekary Radio Piekary

  • cover play_arrow

    Ruda Śląska: Zaprosił kobietę do mieszkania, a następnie zgwałcił. Grozi mu kilkanaście lat więzienia Wojciech Czaputa

Polska

Sosnowodek pluszowym ambasadorem Sosnowieckich Wodociągów

today2 czerwca 2021

Background

Aż 127 uczniów z 29 szkół zgłosiło swoje pomysły na maskotkę Sosnowieckich Wodociągów. Pluszowym ambasadorem spółki będzie Sosnowodek.

Decyzja była trudna, konkurencja duża, a projekty wyjątkowe. – Dlatego postanowiliśmy przyznać nie jedno, nie dwa, a aż siedemnaście wyróżnień! Prace dzieciaków okazały się tak dobre, że nagrodziliśmy tak wielu uczestników – mówi Paweł Kopczyński, prezes Sosnowieckich Wodociągów.

To nie koniec. Każdy młody twórca, który dostarczył swój projekt, otrzymał zestaw gadżetów na lato. Zwycięzca mógł być jednak tylko jeden i to właśnie decyzją pracowników Sosnowieckich Wodociągów S.A. Adam Gajewski, uczeń Szkoły Podstawowej nr 6 im. Juliusza Słowackiego, odjechał hulajnogą Fiat 500. Jego Sosnowodek stanie się pluszowym ambasadorem i będzie od tej pory twarzą firmy.

– Mama wróciła ze sklepu i akurat wymyśliłem Sosnowodka. Jestem bardzo zadowolony, że wygrałem – cieszył się Adaś Gajewski. Dzięki wygranej, szkoła Adasia otrzyma fontannę wody pitnej, z której będą mogli korzystać wszyscy uczniowie i pracownicy placówki.

Do konkursu swoje prace zgłosiło łącznie 127 uczniów z 29 sosnowieckich szkół podstawowych. – Nie spodziewaliśmy się takiego zainteresowania naszym konkursem. To najprawdopodobniej była najpopularniejsza tego typu inicjatywa wśród firm wodociągowych w Polsce. Dziękujemy wszystkim dzieciom za wspólną zabawę – cieszył się Paweł Kopczyński.

Projekty były bardzo różnorodne. Nie zabrakło rysunków, malunków, wyklejanek, rzeźb czy prototypów maskotek. Każda koncepcja okazała się trafna i wpasowała się w specyfikę działalności Sosnowieckich Wodociągów. Wybór najlepszej okazał się niezwykle trudny, dlatego to pracownicy, w powszechnych wyborach, wyłonili Laureata. Od dziś Sosnowodek jest już częścią załogi i wodociągowej społeczności. – Oczywiście teraz zajmiemy się przeniesieniem pomysłu Adasia do rzeczywistości, a więc będziemy szukać firmy, która wykona maskotkę – dodaje prezes Kopczyński.

– Przyznam, że jestem pod ogromnym wrażeniem propozycji, jakie zostały zgłoszone w konkursie Sosnowieckich Wodociągów. Na dzieci i ich pomysłowość zawsze można liczyć. Prace są naprawdę fantastyczne. Wszyscy uczestnicy konkursu zasłużyli na brawa – mówi Arkadiusz Chęciński, prezydent Sosnowca.

Uroczyste wręczenie dyplomów oraz nagród odbyło się 1 czerwca w Muzeum Pałacu Schoena w Sosnowcu.

 

Źródło/fot. UM Sosnowiec

Autor: Mateusz Terech


0%
Skip to content