play_arrow

keyboard_arrow_right

skip_previous play_arrow skip_next
00:00 00:00
chevron_left
volume_up
chevron_left
  • cover play_arrow

    Radio Piekary Radio Piekary

Śląsk

ZTM zamyka Punkty Obsługi Klienta. Ich zadania przejmą platformy w sieci

Punkty Obsługi Klienta tylko w Internecie. Zarząd Transportu Metropolitalnego przełącza się na zdalny tryb pracy. Tym samym z końcem marca funkcjonować przestanie 40 stacjonarnych oddziałów. Większość zadań Punktów Obsługi Klienta od 22 marca  przejmą odpowiedniki w sieci. Jak podkreśla Michał Wawrzaszek z Zarządu Transportu Metropolitalnego jest to reakcja na zachowanie klientów, którzy i tak z oddziałów stacjonarnych korzystali w ograniczonym stopniu: -Najważniejsze funkcje Punktów Obsługi Klienta będzie można załatwić bez […]

today4 marca 2021

0%
Skip to content