play_arrow

keyboard_arrow_right

skip_previous play_arrow skip_next
00:00 00:00
chevron_left
volume_up
chevron_left
  • cover play_arrow

    Radio Piekary Radio Piekary

Polska

Tarnowskie Góry: Aplikacja IBOK usprawni kontakt z wodociągami

today16 grudnia 2020

Background

Obsługa klienta w czasach pandemii w wielu miejscach zmieniła charakter na zdalny. Tak jest na przykład w Przedsiębiorstwie Wodociągów i Kanalizacji w Tarnowskich Górach. Spółka wprowadziła szereg narzędzi usprawniających komunikację z klientami. Najnowszym jest IBOK.

Są już zdalne odczyty wodomierzy czy e-faktury. Teraz debiutuje nowa aplikacja: IBOK

-Może z niej skorzystać każdy, kto ma telefon komórkowy. Dzięki aplikacji można sprawdzić saldo, terminy płatności faktur, dokonać płatności elektronicznej za wskazane faktury czy podać odczyt wodomierza – tłumaczy Marta Bis, prezes tarnogórskich wodociągów.

IBOK umożliwia również sprawdzenie historii wpłat, analizę zużycia czy pogląd mapy awarii wraz z wysyłaniem do przedsiębiorstwa różnych zgłoszeń.

Bezpłatną aplikację na swoim urządzeniu zainstalować może każdy klient, który posiada własny wodomierz. Wystarczy?

-Kupić w sklepie Play za darmo – czyli po prostu sobie wgrać i zaakceptować regulamin. Nasza obsługa klienta w związku z tym, że mamy 16 tysięcy miejsc odczytowych była bardzo obciążona. W tej chwili też jest obciążona, ale praktycznie są to tylko i wyłącznie kontakty mailowe czy telefoniczne. W ten sposób staramy się wszystko załatwiać. Można więc tak działać i myślę, że 3/4 klientów jest z tego zadowolonych. Może ta 1/4 wolałaby sobie przyjść do stacjonarnego biura – dodaje prezes wodociągów Marta Bis.

Taka możliwość również jest. Wystarczy wcześniej telefonicznie uzgodnić termin wizyty w siedzibie spółki.

 

Autor: Gabriela Kokott-Drzyzga


0%
Skip to content