play_arrow

keyboard_arrow_right

skip_previous play_arrow skip_next
00:00 00:00
chevron_left
volume_up
chevron_left
  • cover play_arrow

    Radio Piekary Radio Piekary

  • cover play_arrow

    Ruda Śląska: Zaprosił kobietę do mieszkania, a następnie zgwałcił. Grozi mu kilkanaście lat więzienia Wojciech Czaputa

Wiadomości

Wspólna akcja promocyjna polskich miast czyli #MiastowMiasto

today29 maja 2021

Background

Od kilkunastu dni hotele, restauracje i atrakcje turystyczne w całej Polsce przystosowują się do nowych regulacji i wracają do działalności. 11 polskich miast, biorących udział w specjalnej kampanii jest już gotowych na bezpieczne przyjęcie turystów, którzy wrócą po epidemicznym „zamrożeniu”.

Skutecznie odchodzimy od wizerunku miasta węgla. Stawiamy na kulturę – zostaliśmy miastem Muzyki UNESCO, ale także na rozwój nowoczesnych technologii, mówi Marcin Krupa, prezydent Katowic. I dalej:- To właśnie w sercu Katowic miały miejsce najważniejsze wydarzenia międzynarodowe, jak szczyt klimatyczny ONZ – COP24, finały Intel Extreme Masters czy mające się odbyć w przyszłym roku forum miejskie – WUF 11. Katowice to miasto, w którym tradycja przenika się z nowoczesnością, oferując niepowtarzalne wrażenia i wyjątkowy klimat, dodaje prezydent Krupa.

Założeniem działań promocyjnych jest podtrzymanie zainteresowania podróżami krajowymi wśród odbiorców głównych profili facebookowych miast, których sumaryczna liczba odbiorów wynosi ponad 2 miliony. W ramach akcji prowadzonej w mediach społecznościowych promowane będą najciekawsze atrakcje i obiekty turystyczne w różnych zakątkach naszego kraju, takie jak muzea, instytucje kultury, obiekty noclegowe, parki rozrywki, centra handlowe, galerie sztuki czy wydarzenia.

W akcji #MiastoWMiasto uczestniczą: Katowice, Warszawa, Wrocław, Kraków, Łódź, Poznań, Lublin, Białystok, Gdańsk, Szczecin i Bydgoszcz.

Co tydzień, w sobotę będą pojawiały się wpisy dotyczące poszczególnych miast wraz ze zdjęciami i opisami. Akcję wspiera Unia Metropolii Polskich. Katowice będą chciały pochwalić się swoimi największymi atrakcjami, takimi jak Strefa Kultury, czy zabytkowy Nikiszowiec, ale też mniej oczywistymi perełkami, jak murale i neony. I tak np. w na facebookowym profilu Katowic pojawi się post zachęcający do wizyty w Białymstoku i odwrotnie.

źródło/foto: UM Katowice

Autor: Adam Grabałowski


0%
Skip to content