play_arrow

keyboard_arrow_right

skip_previous play_arrow skip_next
00:00 00:00
chevron_left
volume_up
chevron_left
  • cover play_arrow

    Radio Piekary Radio Piekary

Śląsk

ZTM uruchamia e-POP czyli zdalną obsługę pasażera

today19 marca 2021

Background

e-POP czyli internetowy Punkt Obsługi Pasażera to specjalna platforma, która w założeniach ma pomóc podróżnym sprawniej korzystać z usług Zarządu Transportu Metropolitalnego (ZTM). Nowe rozwiązanie, które integruje narzędzia sprzedażowe i kontaktowe, jest już dostępne na stronie internetowej ZTM.

Impulsem do stworzenia e-POP były najczęściej zgłaszane sprawy przez pasażerów w stacjonarnych Punktach Obsługi Pasażera i poprzez infolinię. Chęć odpowiedzi na potrzeby pasażerów skłoniła ZTM do zebrania najważniejszych informacji w jednym miejscu. Ogromne znaczenie, wynikające przede wszystkim z troski o bezpieczeństwo w czasie pandemii, miała także chęć ułatwienia i dodatkowego przekonania pasażerów do zdalnego załatwiania spraw. W efekcie, powstała dedykowana przestrzeń w internecie, w której można załatwić najważniejsze rzeczy.

– e-POP to odpowiedź na zgłaszane do nas sprawy. Chcemy, by pasażerowie poświęcali jak najmniej czasu na szukanie odpowiedniej strony i interesujących ich informacji. W e-POP zrobią to szybciej i sprawniej, i co ważne w bezpieczny sposób, mówi Małgorzata Gutowska, dyrektor ZTM.

e-POP łączy internautów z Portalem Klienta, dzięki któremu można m.in. zarządzać swoją kartą ŚKUP, czy też skorzystać z wyszukiwarki połączeń czy rozkładów jazdy. Ważna jest również funkcja „złóż wniosek lub skargę”, która odsyła pasażerów do właściwego formularza.

Internetowy POP ułatwia pobranie aplikacji „Mobilny ŚKUP” oraz bezpośrednio przekierowuje do Systemu Dynamicznej Informacji Pasażerskiej, gdzie możliwe jest np. sprawdzanie odjazdów w czasie rzeczywistym.

– Po oddaniu do użytku kolejnych elektronicznych tablic informacyjnych przy przystankach, automatach solarnych, udostępnieniu i rozszerzeniu funkcjonalności aplikacji „Mobilny ŚKUP”, e-POP to kolejne rozwiązanie, które wdrażamy i które jest elementem szeroko pojętej transformacji cyfrowej, podkreśla Andrzej Stangret, zastępca dyrektora ds. handlowych ZTM.

e-POP jest już dostępny na stronie internetowej Zarządu Transportu Metropolitalnego

źródło: ZTM

Autor: Adam Grabałowski


0%
Skip to content