play_arrow

keyboard_arrow_right

skip_previous play_arrow skip_next
00:00 00:00
chevron_left
volume_up
chevron_left
  • cover play_arrow

    Radio Piekary Radio Piekary

Śląsk

ZTM zamyka Punkty Obsługi Klienta. Ich zadania przejmą platformy w sieci

today4 marca 2021

Background

Punkty Obsługi Klienta tylko w Internecie. Zarząd Transportu Metropolitalnego przełącza się na zdalny tryb pracy. Tym samym z końcem marca funkcjonować przestanie 40 stacjonarnych oddziałów.

Większość zadań Punktów Obsługi Klienta od 22 marca  przejmą odpowiedniki w sieci. Jak podkreśla Michał Wawrzaszek z Zarządu Transportu Metropolitalnego jest to reakcja na zachowanie klientów, którzy i tak z oddziałów stacjonarnych korzystali w ograniczonym stopniu:

Najważniejsze funkcje Punktów Obsługi Klienta będzie można załatwić bez wychodzenia z domu, między innymi przez portal klienta czy aplikację mobilną ŚKUP. Zauważamy, że nasi podróżni wolą i coraz częściej korzystają z właśnie takich rozwiązań. Nie dziwi nas to, bo tak jest po prostu szybciej wygodniej i bezpieczniej – szczególnie w czasach pandemii. 

Michał Wawrzaszek z ZTM dodaje, że do dyspozycji podróżnych wciąż pozostaje blisko 800 punktów sprzedaży stacjonarnej, ponad 120 automatów biletowych i 10 Punktów Obsługi Pasażera.

zdjęcie: metropoliaztm.pl

Autor: Marta Mosiołek


0%
Skip to content