Koleje Śląskie badają satysfakcję pasażerów

Autor: w dniu 2024-08-05

Koleje Śląskie badają satysfakcję swoich pasażerów. W anonimowej ankiecie, w systemie punktowym, można ocenić m.in. dostępność informacji o połączeniach, punktualność pociągów, komfort podróży, a chętni mogą też, informuje przewoźnik, zgłosić swoje sugestie i uwagi.

Badanie satysfakcji klienta rozpoczęło się 26 lipca i potrwa do 9 sierpnia. Aby wziąć w nim udział wystarczy wejść na stronę internetową www.kolejeslaskie.pl lub zeskanować kod QR wyświetlany na ekranach w pociągach Kolei Śląskich. Wypełnienie kwestionariusza ankiety online zajmuje, jak oceniają Koleje Śląskie, około 5 minut.

Cenne źródło informacji

Koleje Śląskie regularnie wykonują badania satysfakcji pasażera. Pozyskiwane opinie, informuje przewoźnik, są dla niego cennym źródłem informacji. To m.in. na podstawie sugestii pasażerów przygotowywane są specjalne oferty na zakup biletów, nowe funkcjonalności na stronie internetowej i w aplikacji, a nawet uruchamiane są dodatkowe połączenia.

– Warto pamiętać, że pierwszym impulsem do uruchomienia codziennych połączeń między Gliwicami a Rybnikiem były głosy pasażerów, na podstawie których wspólnie z Województwem Śląskim, władzami Rybnika i Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii podejmowaliśmy dalsze działania  – mówi Bartłomiej Wnuk, rzecznik prasowy Kolei Śląskich. – Badanie satysfakcji pasażera to kluczowy krok na drodze doskonalenia usług świadczonych przez Koleje Śląskie – podkreśla.

Oprócz corocznego badania satysfakcji pasażerów swoje sugestie i proponowane usprawnienia w rozkładzie jazdy można zgłaszać, informuje przewoźnik,  za pomocą formularza dostępnego na stronie internetowej Kolei Śląskich w zakładce "Kontakt".