Stadion Śląski już z nową nazwą

Autor: w dniu 2025-04-18

To już oficjalne. Jedna z największych aren sportowo-rozrywkowych w Polsce podpisała właśnie umowę z pierwszym w historii sponsorem tytularnym. Od teraz obiekt nosi nazwę Superauto.pl Stadion Śląski.

Superauto.pl z siedzibą w Chorzowie, które właśnie zostało sponsorem tytularnym obiektu, jest liderem sprzedaży nowych aut przez internet. W ubiegłym roku firma została pierwszym partnerem motoryzacyjnym Stadionu Śląskiego, a teraz ta współpraca weszła na nowy poziom.

Stadion Śląski to niespełna 70 lat wielkiej historii, wielkich emocji, ale to również teraźniejszość i przyszłość. Jeszcze w tym roku będzie tu wiele imprez, stale gościmy piłkarzy Ruchu Chorzów i ich przeciwników, będziemy mieć 3 mecze Reprezentacji Polski, jest Memoriał Kusocińskiego, Diamentowa Liga, wiele imprez dla dzieci i rodzin. W kolejnych latach chcemy do tego dołożyć jeszcze wielkie imprezy muzyczne, a w 2028 roku być gospodarzem Mistrzostw Europy w Lekkoatletyce. Plany mamy więc wielkie – mówił podczas uroczystości podpisania umowy wicemarszałek województwa śląskiego Leszek Pietraszek i dodał, że oprócz tego wszystkiego obiekt jest też partnerem biznesowym.

Przez niemal siedem dekad swojego istnienia legendarny "Kocioł Czarownic" zapisał się złotymi zgłoskami nie tylko w historii polskiego sportu, lecz także muzyki. To właśnie tutaj padały spektakularne rekordy, murawa tego obiektu była świadkiem triumfów Reprezentacji Polski, a publiczność przeżywała muzyczne uniesienia podczas koncertów największych gwiazd z kraju i ze świata. Nigdy wcześniej nie udało się jednak obiektowi pozyskać sponsora tytularnego.

Superauto.pl Stadion Śląski jest nasączony historią jak mało który obiekt sportowy w Polsce. Tutaj grał legendarny Pele, tutaj Irena Szewińska wyrównywała rekord świata, tutaj byliśmy w zeszłym roku świadkami dwóch lekkoatletycznych rekordów świata. Niezapomniane mecze Reprezentacji Polski, mecze w europejskich pucharach czy niezapomniany z ostatnich lat awans Reprezentacji Polski na Mistrzostwa Świata. To jednak już było, a przed nami nadal wiele sportowych i muzycznych emocji – podsumował dyrektor obiektu Adam Strzyżewski, który podkreślił, jak ważne jest przy tym partnerstwo z firmą Superauto.pl.

Zawarcie umowy sponsoringu tytularnego Stadionu Śląskiego jest spełnieniem mojego wieloletniego marzenia. Wychowałem się w Chorzowie, a stadion, na który przychodziłem już jako dziecko, jest symbolem tego miasta. W Chorzowie też zbudowałem i przez lata rozwijałem wraz z moim wspólnikiem Bartoszem Chojnackim firmę Superauto.pl, która dziś obsługuje klientów z całej Polski i jest liderem rynku. Jestem niezwykle dumny z faktu, że nasza dotychczasowa współpraca ze stadionem w roli partnera motoryzacyjnego, weszła w kolejny etap, którego ukoronowaniem jest zmiana nazwy legendarnego obiektu na Superauto.pl Stadion Śląski – zaznacza Kamil Makula, Prezes i udziałowiec Superauto.pl.

Chcemy być jak Stadion Śląski, tzn. kojarzyć się z sukcesem i rekordami, być rozpoznawalni w całej Polsce wśród różnych pokoleń Polaków, a także budzić wyłącznie pozytywne emocje wśród naszych klientów i partnerów biznesowych – wylicza Kamil Makula, Prezes Superauto.pl.

Podpisana umowa o współpracy będzie obowiązywać przez trzy lata z możliwością przedłużenia jej na kolejne dwa.

Foto i źródło: Stadion Śląski