ZTM informuje o problemach. Nie da się skasować biletów [AKTUALIZACJA]
Autor: Andrzej Zazgórnik w dniu 2024-08-20
[AKTUALIZACJA]:
Infolinia oraz kasowniki, jak poinformował Zarząd Transportu Metropolitalnego, zaczęły działać prawidłowo już o 11.25:
Wcześniej pisaliśmy:
Zarząd Transportu Metropolitalnego informuje o z problemach technicznych występujących w autobusach, tramwajach i trolejbusach. Przypomina równocześnie, że można kupować bilety elektroniczne, w związku z zaistniałą sytuacją uruchomiono infolinię.
20 sierpnia – jak zaznacza w oficjalnym komunikacie Zarząd Transportu Metropolitalnego – mogą występować przerwy w działaniu infolinii oraz elektronicznych kasowników w niektórych autobusach, tramwajach i trolejbusach.
Problemy w kasowaniu biletów. Uruchomiono tymczasową infolinię
W opisywanej sytuacji, kiedy nie działają elektroniczne kasowniki, pasażerowie mogą podróżować na podstawie zakodowanych na swoich kartach biletach elektronicznych lub korzystając z posiadanych tam środków.
"Jednocześnie wskazujemy, że podróżni mogą korzystać z kasowników umożliwiających skasowanie tradycyjnych jednorazowych biletów papierowych lub zakupić bilety przez aplikacje mobilne" – zastrzega przewoźnik, dając do zrozumienia, że awaria nie zwalnia nikogo z opłacenia przejazdu.
W związku z problemami dotyczącymi działania infolinii ta tymczasowo czynna będzie pod numerem 573 795 916 (koszt połączenia zgodny z taryfą operatora).
Przewoźnik współpracuje już z dostawcą systemu, by przywrócić pełną funkcjonalność wszystkich urządzeń.
Fot. mat. pras.