ZTM szuka sprzedawców biletów
Autor: Marcin Hirnyk w dniu 2024-10-28
Zarząd Transportu Metropolitalnego szuka partnerów biznesowych, z którymi rozszerzy sieć sprzedaży swoich biletów. Po wprowadzeniu wielu cyfrowych i nowoczesnych rozwiązań, tym razem chodzi o zwiększenie liczby stacjonarnych punktów, w których będzie można kupić bilety papierowe.
Jednorazowe bilety papierowe na przejazdy komunikacją miejską można obecnie kupić w około 750. punktach znajdujących się we wszystkich 56. gminach objętych systemem Transport GZM.
Chociaż już teraz jest to największa sieć w Polsce, to wciąż chcemy ją rozwijać. Wychodzimy z założenia, że dostępność biletów powinna być jak największa. Dlatego szukamy partnerów, którzy myślą o rozwoju swojego biznesu, poszerzeniu swojej działalności i tym samym zwiększeniu zysków – dodaje Małgorzata Gutowska. Potencjalnymi kontrahentami ZTM mogą być różnego rodzaju punkty handlowo-usługowe, np. kioski, piekarnie, czy też sklepy spożywcze lub monopolowe. Jesteśmy otwarci na rozmowy z każdym. Bierzemy pod uwagę współpracę zarówno z niewielkimi punktami, jak i z większymi sieciami – mówi dyrektor ZTM Małgorzata Gutowska.
Kontrahenci ZTM mogą liczyć na 5-7% procentowy upust przy zakupie biletów. Wysokość rabatu zależy od liczby zakupionych od organizatora komunikacji miejskiej biletów.
Ponadto nasi obecni partnerzy wskazują, że ich nowi klienci-pasażerowie przy okazji zakupu biletu kupują też inne produkty. To dodatkowa wartość, którą ciężko nam zwymiarować – dodaje Małgorzata Gutowska.
Przedstawiciele ZTM wskazują jednocześnie, że największy potencjał biznesowy mają te punkty, które są zlokalizowane w odległości do 500 m od przystanku komunikacji miejskiej.
Foto i źródło: ZTM