Komunikacja z dostawcą stałej obsługi informatycznej dla firm
Autor: Andrzej Zazgórnik w dniu 2022-08-02
Współcześnie działalność każdego przedsiębiorstwa jest ściśle uzależniona od sprawnie działającej infrastruktury informatycznej oraz zainstalowanych w niej systemów informatycznych. Osoby zarządzające firmami doskonale zdają sobie sprawę, że jakiekolwiek przerwy w działaniu systemów informatycznych, skutki awarii, nie mówiąc już o skutkach utraty danych, stwarzają istotne ryzyko dla działalności firmy. Daleko idące konsekwencje mogą przyczyniać się nawet do strat finansowych związanych z przestojami. Aby zapobiegać tego typu sytuacjom, przedsiębiorcy decydują się na nawiązanie współpracy z dostawcami usług stałej i kompleksowej obsługi informatycznej dla biznesu. Istotnym elementem jest tutaj sprawna komunikacja między zleceniodawcą a zleceniobiorcą. Dotyczy ona wymiany informacji, które są związane z wszystkimi aspektami współpracy – przede wszystkim zmianą ilości zakontraktowanych usług, realizacją zgłoszeń serwisowych, zgłaszanych problemów przez użytkowników, czy też dostępem do informacji odnośnie realizacji i efektów rozwiązania zgłoszeń serwisowych.
Komunikacja w usługach informatycznych
Sprawdzony system komunikacji w realizacji usług obsługi informatycznej firm, obejmuje zarówno komunikację werbalną – rozmowy telefoniczne oraz komunikację niewerbalną prowadzoną przez różnego rodzaju systemy elektroniczny, takie jak poczta elektroniczna, komunikatory, czy zaawansowane systemy zgłoszeń serwisowych. Z punktu widzenia odbiorcy usług informatycznych, ważny jest wgląd do całości historii komunikacji między pracownikami dostawcy i odbiorcy. Dostęp ten jest szczególnie istotny, by samodzielnie sprawdzić historię zgłoszeń serwisowych, czyli co, kto, kiedy i komu zgłaszał. Historię przebiegu realizacji danego zgłoszenia, pełną wymianę informacji między stronami, jak również informacje na temat zakończenia danego zgłoszenia. W praktyce okazuje się, że optymalnym modelem współpracy i komunikacji między odbiorcą i dostawcą jest połączenie dobrze wdrożonego i zarządzanego systemu ticketowego do obsługi zgłoszeń serwisowych realizowanego pod opieką dedykowanego opiekuna klienta. Rozwiązanie takie daje z jednej strony możliwości omówienia istotnych kwestii z pracownikiem zleceniobiorcy, a z drugiej strony daje możliwość całodobowego i samodzielnego dostępu do informacji związanych z przebiegiem i efektami wykonanych zgłoszeń.
Sprawdzony dostawca usług IT dla firm
Centrum Systemów Komputerowych posiada 30-letnie doświadczenie w realizacji usług Kompleksowej Obsługi Informatycznej dla firm. Dzięki zdobytym doświadczeniom, między innymi dotyczącymi sprawnej komunikacji z Klientami, nasza firma wypracowała optymalne i innowacyjne narzędzie do wymiany informacji między zleceniodawcą a zleceniobiorcą. Świadczy o tym zadowolenie naszych Klientów. Posiadany przez nas system obsługi zgłoszeń, umożliwia wskazanym osobom po stronie zleceniodawcy, całodobowy dostęp do systemu przez stronę internetową, w ramach którego mogą w dowolnej chwili zapoznać się ze stanem realizacji każdego zgłoszenia – tych czekających na decyzję zleceniodawcy co do dalszego przetwarzania i tych, które zostały zamknięte lub są w toku realizacji.
Skontaktuj się z nami, aby poznać korzyści, jakie może przynieść Twojej firmie nawiązanie współpracy z doświadczoną i kompetentną firmą świadczącą usługi informatyczne na Śląsku!
Materiał we współpracy z partnerem.