Aplikacja Transport GZM. Podano najnowsze dane

Autor: w dniu 2023-10-03

Transport GZM cały czas boryka się z problemem dotyczącym migracji danych dotyczących biletów. Pasażerowie zgłaszają problemy, a przewoźnik odpowiada na pojawiające się wątpliwości.
Przewoźnik działający na terenie Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii informuje, że według informacji wykonawcy systemu, firmy Asseco DS, bilety okresowe i pakietowe dla kont założonych w systemie Transport GZM przed 1 października zostały "skutecznie zmigrowane".
Bilety okresowe i pakietowe powinny być widoczne, jak informuje Transport GZM, zarówno w portalu, jak i aplikacji. "Może się zdarzyć – czytamy w komunikacie – że część kasowników w pojazdach nie widzi jeszcze biletów pakietowych. W ciągu kilku godzin problem ten zostanie rozwiązany". Co należy zrobić w przypadku pojawiających się wciąż problemów?
"Jeżeli na Waszym koncie (założonym przed 1 października) nie widać karty ŚKUP lub zapisanych na niej biletów (najlepiej sprawdzić to po zalogowaniu na portalu transportgzm.pl), prosimy o zgłoszenie tego na e-mail: zgloszenia@transportgzm.pl, w zgłoszeniu prosimy o podanie numeru ID konta (dostępny jest w zakładce "Moje dane") oraz nr karty ŚKUP." – informuje przewoźnik.

Wciąż duże kolejki w POP

Wszystkie kwestie związane z migracją biletów i wyjaśnieniem ewentualnych niezgodności można załatwić, jak podaje przewoźnik, online, wysyłając maila. W Punktach Obsługi Pasażera nadal występują duże kolejki. Ewentualny brak widoczności biletów na nowym koncie nie oznacza też, że nie można podróżować. Wszystkie zapisane na kartach ŚKUP bilety są cały czas widoczne dla kontrolerów.